Livrare

Livrarea produselor comandate din sediile Adavet se realizează a doua zi de la data comenzii. Produsele comandate cu livrare se realizeaza intre doua-patru zile lucratoare. Va vom confirma detaliile de livrare, inclusiv timpul aproximativ de livrare.

Anulare / Retur

In cazul in care produsul comandat nu este disponibil, puteti solicita inlocuirea acestuia sau, in cazul in care l-ati primit, returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit. În cazul in care anularea comenzii a fost solicitata în timp si in același timp floraria a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau recredita debitul dumneavoastra cu suma totala în termen de 14 zile, care include taxa de livrare inițiala (daca este cazul) pe care ati achitat-o pentru livrarea produsului.

Putem anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru oricare motiv. Va vom anunța daca este cazul si va vom returna orice plata pe care ati realizat-o.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dvs. fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind numai metoda de virament bancar.

    Pentru a înregistra cererea de retur va rugam sa completați formularul de mai jos:

    Sugestii şi reclamaţii

    Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre trebuie trimise pe email. Termenul maxim de solutionare este de 15 zile de la data sesizarii.

    Vom raspunde la absolut toate reclamatiile dvs. si vom incerca sa gasim solutii pentru toate problemele cu care va confruntati.

    De asemenea, puteti contacta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.